Zespół

Anna Żak-Amborska

Założycielka Pracowni Psychoterapii „Perspektywa”, psycholog, pedagog, psychoterapeuta

HONORATA UMINSKA

CERTYFIKOWANY SPECJALISTA PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ

Pani Honorata posiada 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii uzależnienia od alkoholu, leków, innych substancji psychoaktywnych i hazardu. Pracuje również terapeutycznie z osobami współuzależnionymi oraz najbliższymi osób uzależnionych. Wiedzę i umiejętności zdobywała w pracy na Oddziale Leczenia Uzależnień w Kościanie oraz w Poradniach Leczenia Uzależnień. Na co dzień jest kierownikiem Oddziału Leczenia Uzależnień w Wielkopolskim Centrum Neuropsychiatrycznym w Kościanie. Pani Honorata Uminska jest pedagogiem o specjalnościach praca socjalna i resocjalizacja oraz pedagogika opiekuńczo – wychowawcza. Nieustannie doskonali swój warsztat pracy i poszerza kwalifikacje szkoląc się w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej. Swoją pracę poddaje stałej superwizji koleżeńskiej. Prowadzi terapię indywidualną oraz kameralne grupy terapeutyczne.

Prywatnie lubi wyjazdy w góry, aktywność fizyczną i czytanie książek.

NATALIA TOMCZAK

PEDAGOG, TYFLOPEDAGOG, SURDOPEDAGOG, TRENER TUS, TERAPEUTA RĘKI

Pani Natalia ukończyła studia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku – pedagogika, specjalność resocjalizacja oraz pedagogika specjalna, specjalność edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Systematycznie poszerza swoją wiedzę, ukończyła studia podyplomowe w zakresie tyflopedagogiki, diagnozy, edukacji i terapii osób ze spektrum autyzmu, edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością słuchową (surdopedagogiki). Regularnie wzbogaca swój warsztat pracy uczestnicząc w szkoleniach, m.in. Terapii ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – uzyskała tytuł Terapeuty Ręki. Ukończyła kurs Treningu Umiejętności Społecznych uzyskując tytuł Terapeuty TUS. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Niepublicznej Szkole Specjalnej w Lesznie, gdzie miała możliwość pracy w grupie, jak i podczas zajęć indywidualnych, z dziećmi z różnymi rodzajami niepełnosprawności (spektrum autyzmu, słabowidzenie, zespół Retta, mózgowe porażenie dziecięce, niepełnosprawność intelektualna, słabosłyszenie, niepełnosprawność sprzężona). Obecnie pracuje w szkole podstawowej w Kościanie jako nauczyciel współorganizujący dla dzieci z diagnozą spektrum autyzmu, prowadzi rewalidację, podczas której wykorzystuje metodę Treningu Umiejętności Społecznych. Swoją wiedzę z zakresu tyflopedagogiki miała możliwość stosować z wykorzystywaniem systemu Braille’a.

Prywatnie lubi rozwijać swoje pasje, w czasie wolnym gra w szachy, czyta książki psychologiczne i powieści.